BABYmatters samenwerking met goede doelen

Duurzaamheid zit verweven in het DNA van BABYmatters. Hiertoe behoren duurzame producten, maar ook de duurzame relaties met klanten én goede doelen.

BABYmatters wil niet alleen zorg dragen voor de kinderen van hun klanten en consumenten, maar ook voor kinderen die extra zorg nodig hebben. Zo steunt BABYmatters graag lokale projecten en organisaties.

BABYmatters werkt samen met SOS Kinderdorpen. Wanneer een klant wisselstukken nodig heeft, worden de bijdragen rechtstreeks gestort aan SOS Kinderdorpen. In België hebben zij verschillende opvanghuizen voor kinderen in nood en verzorgen ze heel wat beleidswerk waarbij ze zorgkundigen en opvoeders extra ondersteunen. Donaties van kinderartikelen door BABYmatters geeft hen nog een duwtje in de rug.

Daarbovenop doneert BABYmatters kinderartikelen aan Moeders Voor Moeders. Hun vrijwilligers zetten zich in om materiaal en voeding te verdelen aan gezinnen met jonge kinderen die het wat moeilijker hebben.

BABYmatters heeft z’n naam dus niet gestolen. Every baby matters, elk kind doet ertoe.

The mailing that really matters...

... met écht interessante en relevante inhoud voor jonge ouders! (En wij spammen je nooit. Beloofd.)

Wanneer je je aanvraag verstuurt, ga je akkoord met de verwerking van je gegevens zoals vermeld in ons privacybeleid. No worries, wij hechten veel belang aan je privacy en springen zeer voorzichtig met je gegevens om!